Gratis bezorging bij bestellingen vanaf €45,- in de IJmond en vanaf €75,- in heel Nederland en in Belgie vanaf €125,-

Veel gestelde vragen

Heb je vragen over een bepaald product of onderwerp betreffende onze diensten en producten.

Kijk of deze hieronder al beantwoord is, zo niet twijfel dan niet en neem vooral contact met ons op via het contact formulier.

De ontvangen fles wijn blijkt kurk te hebben.

“Ontzettend vervelend, maar zowel de wijn als de kurk blijft een natuur product. Hier zullen we dan ook niet moeilijk over doen.
Wel is het van belang dat als u dit constateert, u direct contact met ons opneemt en dat de fles binnen 48uur bij ons binnen is.

Wij zullen de geleverde fles dan omruilen of vergoeden en het verder met onze importeurs of wijnhuis opnemen. “

Waarom betaal ik mijn Uproef box in een keer en wordt het niet per kwartaal in rekening gebracht?

“Om de beste prijs te kunnen bieden aan de consument, proberen we onze bedrijfsvoering ook zo low cost mogelijk te houden.  Hier in hebben we bijvoorbeeld gekozen voor dit systeem i.p.v. dure extra betalingintergraties op onze website. Opzeggen kan altijd, zie hier voor de voorwaarden en veelgestelde vragen.

Hoe zeg ik mijn Uproef box op?

“Jammer dat u niet meer met ons mee proeft, maar dit kan door een ticket aan te maken via contact of door een mail te sturen naar info@uproeft.nl.

Als de opzegging binnen 4 weken na levering van de box is zullen wij het resterende bedrag naar u overmaken. Zegt u laten dan 4 weken  “

Waar haalt Uproeft zijn wijnen vandaan?

“Uproeft, werkt samen met een aantal importeurs en wijnhandelaren zowel binnen als buiten Nederland. Daar naast gaan we regelmatig zelf naar het buitenland om bezoeken af te leggen te kijken wat er mogelijk is qua eigen import. Het kan dus goed zijn dat u bij ons een selectie eigen import aantreft welke maar beperkt beschikbaar is. “

Wat mag ik van mijn Uproeft box verwachten?

“Uproeft, heeft een aantal standaard boxen welke wij altijd aan zullen aanbieden. Daarnaast kijken we naar het seizoen en passen we daar onze boxen evt op aan. Ook leveren wij de kwartaal box, hierin zal altijd een waarde qua wijnen inzitten die het kwartaal bedrag evenaart of zelfs hoger is dan het kwartaal bedrag. Dit is mogelijk door onze scherpe prijs afspraken en eigen import.

Kan ik de wijnen uit de box nabestellen?

“Ja dit kan, wel kan het zo zijn dat dit niet direct uit voorraad is en we deze moeten bestellen voor u. De levertijd kan in dat geval enkele werkdagen zijn, mocht het eigen import zijn geweest nemen we contact met u op.

Wijn niet meer leverbaar?

“Opzoek naar een wijn, maar niet meer leverbaar. Wij zetten graag dat stapje extra om voor u te zoeken indien gevonden nemen we contact met u op. Neem vooral contact met ons op via de contactpagina of op info@uproeft.nl

Zelfde wijn ander jaartal.

“Soms gebeurd het dat wij ook wel eens misgrijpen, net zin in die volle chardonnay uit 2018 uitverkocht.

Geen paniek, we gaan opzoek naar een oplossing niet meer te verkrijgen bieden we u een ander jaargang aan of zullen het bedrag terug betalen.”

 

Bent u 18 jaar of ouder? Om deze website te kunnen bezoeken dient u ouder dan 18 jaar te zijn. Bevestig dat je 18jaar of ouder bent of klik "Exit" om de pagina te verlaten.